Змінено правила надання податкової звітності

E-DOC: Змінено правила надання податкової звітності

Продовжуємо стежити за змінами в законодавстві. Сервіс E-DOC пропонує ознайомитися з оновленими правилами надання податкової звітності, які набули чинності з 1 січня 2017р.

Про змінені правила і про випадки, коли електронну звітність можуть не прийняти поінформувала вінницька ДФС на офіційному ресурсі служби.

Згідно з новою редакцією пунктів 49.3 та 49.4 Податкового кодексу, податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПК, в один із зазначених способів:

Зміни торкнулися і підстав для відмови в прийнятті електронної звітності до контролюючих органів. Єдиною підставою для відмови в прийнятті податкової декларації в електронній формі є недійсність ЕЦП платника податків, який подає звіт. У тому числі і в разі закінчення терміну дії сертифіката відкритого ключа, за умови, що така податкова декларація відповідає всім вимогам електронного документа й надана в форматі, доступному для її технічної обробки.

Платники податків, що відносяться до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації в електронній формі до контролюючих органів з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та ЕЦП.

Податкова звітність з ПДВ подається в електронній формі до контролюючих органів усіма платниками цього податку з дотриманням вимог законів по електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

У разі припинення договору про визнання електронних документів на підставах, визначених законом, платник податків має право до прийняття нового договору подавати податкову звітність особисто або поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

Нагадаємо, раніше ми докладно розглядали питання про укладення договору про визнання електронних документів між платником податків і ДФС та розірвання такого договору. Де вказували, що контролюючі органи могли в односторонньому порядку розірвати договір, якщо, наприклад, платник податків змінив місце реєстрації або не надав новий посилений сертифікат відкритого ключа замість тих, що були скасовані.

Відтепер введена заборона на розірвання договору про визнання електронних документів контролюючими органами в односторонньому порядку.

Сервіс електронного документообігу E-DOC також акцентує вашу увагу, що платником податків укладається один договір з органом ДФС за основним місцем обліку. Цей договір надає право подавати електронні документи в будь-який орган ДФС, де платник перебуває на обліку.