E-Connector (E-COM)

Для того, щоб електронний документообіг був простим і зручним ми пропонуємо вам скористатися E-Connector (коннектор). Це спеціальний зовнішній інтеграційний модуль, за допомогою якого можна отримувати і надсилати, перевіряти і підписувати ЕЦП електронні документи у вашій обліковій системі.

Етапи впровадження:

  • аналіз бізнес процесів компанії
  • формування вимог до роботи системи для конкретного споживача
  • розробка та узгодження з замовником індивідуального рішення
  • установка і тестування рішення
  • навчання співробітників роботі в системі з новими можливостями
  • терміни впровадження від 1 дня (в залежності від складності інтеграції)

 

Схема роботи E-Connector

SAP_AXAPTA_Nav-1

Специфікація електронних документів

Інтегровані клієнти

logo

Основні можливості E-Connector:

  • вбудовані Криптобібліотеки для роботи з ЕЦП
  • робота з усіма ЕЦП, виданими акредитованими сертифікаційними центрами України
  • готовий інструмент для роботи з криптографією і ЕЦП
  • робота з EDI та ЮЗД безпосередньо у своїй обліковій системі
  • автоматичне безпечне підписання в ОС
  • надсилання/отримання електронних документів
  • виключення помилок перенесення інформації з або в облікову систему
  • скорочення трудовитрат на обробку документів
  • економія часу за рахунок виключення перенесення документів з або в ОС
  • робота з електронними документами, що відповідають законодавству
  • обробка необмеженої кількості документів

 

Фахівці компанії розроблять індивідуальне інтеграційне рішення, реалізують пілотне тестування і підключать до електронного документообігу ваших контрагентів. Якщо у вас залишилися додаткові питання, просто заповніть поля в формі зворотного зв'язку і наші фахівці зв'яжуться з вами найближчим часом.

 
 

Замовте зворотній дзвінок

і наш менеджер зателефонує вам